29 Januari

Godmorgon finisar! Min morgon började ju allt annat än bra. Har ont i hela kroppen, har huvudvärk och yrsel. Det är det här jävla pencillinet. Jag har mått såhär mer eller mindre hela tiden, i snart 20 dagar + 10 dagar innan det också. 1,5 dag kvar och sen hoppas jag att det här aldrig mer kommer tillbaka. Jag har knappt fått göra något under den här tiden heller, därav de få utgångarna den senaste månaden. Men nästa helg, då ska jag gå ut som om det vore första gången i mitt liv, haha. Har i alla fall tagit alvedon nu och ska snart börja göra mig i ordning. Ska möta Matilda i stan kl 1 och äta lunch och kolla på vårjackor. Sedan bara hem och ta det lugnt så jag mår bättre någon gång.

Nästa vecka börjar Mini och då kommer jag inte ha mycket tid över. Då är det både skola, jobb, teater & träning som gäller.



Kärlek
Postat av: Sanna

Kom och häng med mig Douglas och sandor om du vill! :)

2011-01-29 @ 15:07:37
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0