2010

Druckit alkohol?– Ja
Rökt? - Ja
Snusat? – Haha ne
Rökt vattenpipa? - Jag tror inte det. Katastrof!
Kysst en främling? - Haha ja
Fått ett sugmärke? – Ja
Gjort ett sugmärke? - Säkert
Har haft oskyddat sex? - Ja
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? - Nej
Gjort något dumt? - Haha jag gör dumma saker hela tiden .
Gjort något som du ångrar? - eh ja.
Strulat med ditt ex? – Ja
Fixat dig i timmar? – Haha som vanligt, ja
Gråtit inför mer än 10 personer? - Ja
Smygit ut? – Jag går var jag vill när jag vill :)
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Ja 
Sovit bredvid någon av samma kön? - Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? – Ja
Lekt med någons känslor? - Det hoppas jag inte
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - Ja, usch.
Gråtit dig till sömns? - Ja
Gråtit framför någon du älskar? - Jaaa
Haft sex ute i skogen? - Haha det tror jag inte
Kysst en tjej? - Säkert
Vaknat av att du gråter? – Nej
Skrikit ord som hora och slampa till någon - Haha nej, jag är inte sån
Mått bättre eller sämre av alkohol? - Både och
Bitit någon på skoj? - Haha men? Nej
Blivit slagen på skoj? - Markus och jag gör inget annat än slåss
Lärt känna över 10 stycken nya människor? - Ja :D
Gått bakom ryggen på någon?- Ja och det är jag inte stolt över
Varit på sol semester? - Kap Verde & Kos
Badat i havet? – Ja lite i alla fall
Har haft snöbollskrig? - Nej, jag hatar snö
Sett en hel fotbollsmatch? - Haha troligtvis inte
Inte sovit på en hel natt? - Haha ja?
Varit på sjukhuset? – Ja
Sovit i över 12 timmar? – Men ja
Sett en film mer än 10ggr? - Jag orkar knappt se en hel film, så ne
Lärt känna någon via internet? – Ja
Velat dö? – Nej
Fått ett IG? – 2 till och med
Åkt buss i över 10 timmar - Nej

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0