17 Januari

Det är nog min lyckodag idag! Miracles do happen! Dagen började med skola 08:30-12 och sedan spontanlunch med Matilda i stan. Mycket mysigt. Därefter min efterlängtade arbetsintervju på mitt drömjobb. Det gick så jävla bra, helt sjukt! Hon ställde massa frågor och mina svar kom direkt från hjärtat. Efter 20 minuter sa hon att jag var perfekt och att hon skulle ringa såfort hon hade hittat en familj som behövde min hjälp. Hon ringde på en gång. Så från arbetsintervju till nästan jobb tog det en timme. Jag har ett viktigt möte imorgon bara. Sen ringde min chef på teatern och berättade världens bästa nyhet. Nästa termin är jag troligen mer än assistent på teatern. Det är det bästa som kunde hända eftersom detta är något jag vill mer än allt annat. Det var länge sen jag var på såhär bra humör! Nu händer det äntligen något! 



Kärlek
Postat av: Cilla

grattis sötis <3 :D

2011-01-17 @ 19:01:06
Postat av: sanna

Ska du bli nanny? =)



Grattis Sofia!



Köp en trisslott oxå!

2011-01-17 @ 22:32:05
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack :D<3

2011-01-18 @ 09:53:15
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0