10 Januari

Igår gjorde jag verkligen ingenting. Vaknade kl 13, åt frukost, dushade, handlade mat med mamma, sov middag, åt middag och kollade på Remember Me. Världens bästa film. Var vaken samanlagt 7 timmar. Äkta söndag.

Imorse ringde alarmet 05:30 och jag åkte och tränade. Gym + 45 minuters spinning. Sitter och äter frukost nr 2 och lyssnar på Robyn. Ska snart hoppa i duschen och sedan gå ner till vårdcentralen. Egentligen hatar jag vårdcentralen eftersom det tar tusen år varje gång man är där. Men jag måste eftersom jag är invanderad med svinkoppor igen. Jag var pencillinfri i 6 dagar och sen kom det tillbaka. Det gör så ont.

På onsdag börjar jag skolan igen och om tre veckor börjar jag jobba på teatern igen. Längtar.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0