2 Februari

Världens längsta lektion i skolan idag, trodde aldrig den skulle ta slut. Gick lite tidigare för att hinna med en runda inne i Ringen innan bussen gick. Haha. Har precis ätit lunch och ska snart åka in till stan igen. Men först powernap.
 
Idag börjar äntligen teatern igen, jag har verkligen saknat alla mina småttingar! Lite förändringar iår eftersom jag både jobbar och går i skolan och inte har lika mycket tid över längre. Så den här terminen har jag bara 2 grupper istället för 3. Babygruppen på onsdagar & en liten grupp på lördagar, plus min egen lektion på lördagar. Det här kommer bli mitt viktigaste år hittills på Mini eftersom jag kommer få bli lärare istället för assistent nästa termin om det går lika bra som tidare. Något som jag längtat efter!
 


snygg chey!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0