Bloggar

Jag älskar bloggar. Mer än hälften av min tid vid datorn går åt att läsa bloggar. Jag vet inte varför jag är så obsessed i det, men jag tycker nog om att läsa om hur andra har det och vad andra gör. Varje gång jag hittar en ny bra blogg så lägger jag till den under mina favoriter och just nu består den fliken av 57 st bloggar, haha. Jag tänkte tipsa om några av dom:

Vänner & Famlij:

www.thepainandthepleasure.blogg.se - Mira
www.cwicklund.blogg.se - Carro
www.johanna-svahn.blogspot.com - Johanna
www.uppfuckat.blogg.se - Markus
www.mandjs.blogg.se - Malin & Jessica
www.melzan.blogg.se - Melanie
www.thesanny.blogg.se - Sanna (min brors flickvän)
www.izab3lla.bloggg.se - Bella
www.ciaofelicia.blogg.se - Felicia
www.sarisegna.se - Sara

Tränings- och inspirationsbloggar:

www.metrobloggen.se/jsp - Denicé, fitness-tjej
www.candydarling.shapemeup.se - Li, tränings-tjej
www.fitnessguru.se/jessica - Jessica, grym träningstjej!
www.fitnessguru.se/sopihie - Sophie, också en grym träninstjej! Min förebild!
www.bellaeklund.blogg.se - Bella, träningstjej
www.bemmes.shapemeup.se - Emelie, träningstjej
www.carolinesmode.se/hanna - Hanna Montazami
www.blogg.veckorevyn.com/saramontazami - Sara Montazami

Sedan är jag så sjukt löjlig så jag följer alla kändisbloggar också:

Blondinbella
Kenza
Dessie
Paow
Hugo
Egoina (bäst)

 


Kärlek
Postat av: isabella

aw :*



läser du hanapee? bäst!

2011-02-15 @ 13:36:02
URL: http://izab3lla.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha knäppis, jag saknar dig! Så fort vi både frisknar till M Å S T E vi ses!!!

2011-02-15 @ 23:42:27
URL: http://mandjs.blogg.se ;)
Postat av: Sanna

Nu fick jag helt plötsligt massa bloggar att läsa! :)

2011-02-16 @ 00:23:43
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0