Go hard or go home

Som alla vet så älskar jag att träna. Träningen har blivit en stor del av mit liv och den har hjälpt mig så mycket på alla möjliga sätt. Jag tränar inte längre för att det är nyttigt och hälsosamt, jag tränar för att nå höga höjder och bra resutlat. Jag vill vara fit och ha en snygg kropp. Att bygga muskler är långt ifrån lätt. Speciellt inte om man är tjej. Det krävs mycket träning, planerad träning, tid, kunskap, rätt sorts mat, rätt mängd mat, bra gener och en galen vilja. Go hard or go home!

Jag har tränat så seriöst som jag gör i snart 1 år och jag har nu äntligen börjat se lite förändringar på min kropp. Jag har fått snygga & starka ben, snygga & starka armar, mindre midja, synliga muskler på axlar & rygg och en grym kondition. Det är just det här som håller min motivation uppe och som gör att jag verkligen vill det här. Man får de resultat man förtjänar. Vissa dagar är det verkligen skit och andra går det hur bra som helst. Vissa dagar orkar man knappt stå upp, medans man andra dagar kan springa 1 mil. Det är det här som får mig att älska det jag gör och som får mig att vilja göra det här på riktigt. Jag kämpar på gymmet 5 dagar i veckan, jag har tränings- och kostscheman, jag läser träningsbloggar och träningstips varje dag. Allt för att nå mina allra högsta drömmar. Fitnesstävlingar och fitnessfestivaler. 

Ni kanske tycker att det låter konstigt eller annorlunda men det här är mitt liv och min största hobby. Jag ska kämpa enda tills jag når mitt mål. I'm a fighter, I'll never give up!



Jessica Lonka


Kärlek
Postat av: Anonym

du vill vara en bodybuilder

2011-02-02 @ 19:00:09

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0