There's a place I know if you're looking for a show

Ikväll har jag och lexie ätit världens godaste pasta och druckigt vin på sogni. Det var så himla gott och mysigt, riktigt qualitytime med min bästa vän. Vid 22-tiden började det bli drag, som det alltid blir på sogni och efter någon timme kände vi att det var dags att dra. Då hade vi hunnit få nya (aspackade) tjejkompisar, blivit raggade på av gayservitrisen, pratat minnen och träffat människor som vi verkligen inte ville träffa. Dessutom hade båda jobbat sedan imorse och var inte särskillt pigga på att fortsätta. Det slutade med att vi sprang ut för att slippa vissa människor, haha. Vi hade i alla fall världens mysigaste kväll och nu ska jag lägga mig i min varma säng och kolla på film tills jag somnar. Natti!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0