Imagine

Nu är jag hemma efter en lång dag, har hunnit göra massa saker. Började med gymmet imorse med jossan. Jag brukar köra armar och spinning på måndagar men eftersom jag var tvungen att skynda mig till skolan så blev det bara spinning. Eller bara och bara, det räckte! Var helt slut och dynsur efter. Hade skola 8:30-12 och fick ryck som vanligt för att de andra än så sega. Skrattade med rene och gjorde några uppgifter innan jag gick tidigare för att möta felicia för lunch i söderhallarna. Vi åt världens godaste kycklingsallad och pratade i någon timme innan jag var tvungen att dra vidare. Kom precis hem och är helt slut. Ska powernapa innan jag sätter igång med plugget. Supertaggad, verkligen.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0