I'm not a robot

Jag överlevde dagen och nu är det äntligen helg! Men det har inte varit lätt, s n ö s t o r m. Först bebis och vagn i snöstormen i 45 minuter eftersom att hon bara kan sova utomhus. Sen bebis plus 4 åring i vagn i snöstormen hem från dagis. Efter att ha tränat i 1,5 timme på morgonen. Herregud vilka muslker jag kommer få. Dessutom har min dag bestått av 100 kg snor, 70000 blöjor, mat överallt, efterätt överallt, banan överallt och dyngsura kläder. Och 10 koppar kaffe, minst. Men jag älskar det ändå för det är det bästa jobbet någonsin! Man får så himla mycket tillbaka.

Har precis fixat internet (cred!) och väntar på att mamma ska komma hem och laga mat. Tror även att systeryster kommer hit ikväll. Mys! Imorgon är det fredag och jag är ledig! Ska träna, klippa mig, sola & shoppa med lexie och sen ut och fira Mira som fyller 20 år idag. Grattis Hjärtat!! ♥

Kärlek
Postat av: Mira

tack sötaste!! <3

2011-02-10 @ 20:59:18
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0