I was born this way

Whata day! Är helt slut. Men om provet gick bra så har det varit en bra dag och det tror jag. Började som sagt dagen med världens längsta fysikprov. Jag trodde det skulle ta max en timme men tjenare kungen, det tog tre. Helt slut i huvudet gick jag till gymmet och tog ut den lilla energin jag hade kvar. Det blev ett halvbra ryggpass + 20 minuter kondition. Ganska bra för att vara sjuk dessutom, haha. Drack en proteindrink & åt en banan till lunch (not good) och åkte till Mini. Hade lektion med babygruppen och blev på mycket mycket bättre humör. Mina fina små hjärtan! De är 2,5 år och har känt mig och Nathalie i 3 veckor, men känner redan sådant förtroende för oss att de kan vara med utan föräldrarna. Det är stort för oss!

Nu är jag i alla fall hemma och ska snart laga mat, är supermegajättejätte hungrig! 



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0