Have to have

Äntligen hemma! Den här dagen har varit lång men bra, jag har gjort hur mycket som helst känns det som. Började som sagt på gymmet imorse där jag träffade jossan. Meningen var att vi skulle gå på spinning tillsammans men eftersom hon hade glömt skorna (haha) så fick jag gå själv. Körde hårt som fan i 45 minuter trots att luftkonditioneringen inte fungerade, innan jag gick in till gymmet och körde ben. Totalt 90 minuter. Åkte till jobbet och började med att gå ut med bebis i vagnen till hon somnade. Sedan har vi lekt, skrattat, ätit lunch, lekt i lekparken och varit ute på promenad i totalt 2 timmar. Höll på frysa ihjäl, men det var det värt. Nu är jag hemma, dricker te och försöker bli lite varm. Imorgon är det fredag och jag är ledig ledig ledig. Ska träna själv på morgonen, träna med lexie vid lunch och äta löningsmiddag någonstans ute med matilda.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0