Grattis Dogge!

Nu har jag kommit hem från frisören, levande. Herregud vilket kaos det är ute. Bilar och bussar överallt, snö upp till knäna och arga människor. Helt galet! Det tog i alla fall nästan 30 minuter att gå till andra sidan av sköndal, 15 minuter att klippa av de slitna topparna och sen nästan 30 minuter att gå hem igen. Dessutom fick jag stå ute en stund tills det kom någon och öppnade porten innifrån eftersom den fryst fast eller något. K a o s.

Har blivit smittad av bebis förkyldning och har både feber och ont i halsen, så jag kan varken vara med och fira Mira eller gå ut ikväll. Måste bli frisk tills imorgon då det är jobb, teater och firande av min bror som gäller. Som btw fyller 27 år idag. Grattis på födelsedagen min fina, bästa (och gamla) bror!


Kärlek
Postat av: Sanna

Söt kille!!

2011-02-11 @ 14:16:32
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0