Give me just a chance, let's go out and dance

Äntligen hemma igen! Det är helt galet vad trött jag är. Matilda såg ut att må ungefär som jag, tack och lov. Vi var i alla fall på samma nivå hela förmiddagen. Det känndes så bra att vara tillbaka på mini idag igen, hade min lilla grupp 9:45 och sen min egen lektion till 12. Kom nyss hem och ska lägga mig i soffan och sova. Det är party i mitt huvud.

Lite mer om kvällen igår. Jag mötte matilda i stan vid 20-tiden och gick och åt på taco bar på kungsgatan eftersom det var 1 timmes väntetid på fridays. De hade dessutom alkoholtillstånd. När vi ätit klart gick vi in till sogni och fortsatte där medans vi väntade på de andra tjejerna. Mötte upp dom och gick vidare till laroy där vi drack ännu mer drinkar och dansade till halv 3. Grym kväll! Kom i säng runt halv 4 och gick upp halv 8. Dödstrött.



exakt såhär känner jag mig nu


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0