Save tonight

Saker jag ska göra innan jag dör..

*
Träffa världens finaste kille och bli sådär kär så det pirrar i magen varje gång man träffas. Som jag kan komma hem till varje dag och laga middag med, umgås hela kvällarna med, bråka över småsaker med, ha långa sovmornar med. Bli så kär som jag bara varit en gång förut.

* Få många fina barn. Så att jag kan köpa en fin barnvagn som jag kan gå ut och gå med. Som annas i solsidan.

* Resa så mycket så att jag har sett allt jag vill se innan jag dör. Thailand igen, rom, vatikanen, sicillien, kina, NY, californien, LA, miami, florida, island, barcelona, sydafrika, aten, tokyo, mexico och sydney.

* Tävla i fitness.

* Bo i en stor fin lägenhet mitt i stan där jag kan ha en ännu större garderob än jag har nu. Där skorna ska stå uppradade i färg och alla klänningar och toppar ska hänga fint strukna. En riktig sex and the city-lägenhet med en riktig sex and the city-garderob!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0