Alla Hjärtans Dag

Det är idag man ska ge rosor till den man älskar, gå ut och äta, titta på kärleksfilmer och vara jättekär hela dagen. Om jag hade älskat någon så hade jag säkert också gjort allt det där, men nu är det inte riktigt så. Lika glad är jag för det. Jag har redan varit på gymmet och kört skiten ur armarna + ett spinningpass. Bränt lika många kalorier som ni andra kommer äta på hela dagen. Känns jävligt bra. Träffade dessutom Jossan för första gången på ett halvår och har snart en date med doktorn. Kanske med två doktorer till och med. Om jag har tur. Dessutom ska jag väl plugga ihjäl mig hela dagen (inför provet på onsdag) så jag lär nog inte märka vad det är för dag ändå. Hallelujah!




Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0