<3

Fanny: Jag kan åka upp med ståsliften helt själv (och pekar på hammabybacken)
Jag: Kan du?
Fanny: Ja! Jag kan åka ner själv också!
Jag: Vilken duktig tjej!
Fanny: Ja. Kan du det?
Jag: Nej jag kan faktikst inte åka skidor, jag har aldrig gjort det.
Fanny: VA?!
Jag: Nej, konstigt va?
Fanny: Ja. Men du kan åka med mig någongång så kan jag visa hur man gör och så kan jag ta emot dig om du ramlar.

Sötnos! Var med bebis, som var förkyld, hela dagen. Hon var jättehänging och ville inte göra någonting. Så vi har suttit och kollat på film nästan hela dagen, innan jag var tvungen att gå och hämta Fanny på dagis. Som tur var jobbade pappan hemma så jag kunde gå utan vagn och sjuk bebis. Lekte med Fanny i lekparken i en timme och gjorde framsteg påvägen hem när hon ville hålla mig i handen hela vägen. Åkte till gamla stan och åt jättegod middag med pappa när jag hade slutat och nu är jag hemma. Trött men vid liv!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0