25 Februari

Ibland undrar jag vad jag går på. Går upp 5:40 för att åka till gymmet när jag är ledig, pumpar skiten ur axlarna och kör sedan 45 min kondition. 20 min crosstrainer + 25 minuter jogg/intervaller på löpbandet. Totalt 90 min på gymmet, på morgonen, min enda lediga dag. Men träning är det bästa jag vet och jag älskar det. Det är synd att jag är så dålig på att ta bilder, annars hade ni kunnat få se att jag har fått riktigt synliga muskler och konturer på armarna även när jag inte spänner. Det är ballt!

Har precis fått i mig en p-drink och ska snart hoppa i duchen. Ska fixa lite här hemma innan jag åker in till stan och möter lexie. Vi ska boka bord till imorgon och shoppa. Såklart. Ikväll blir det lungt, matilda kommer hit och lagar/äter middag med mig och snackar skit. Måste ladda inför imorgon då jag först har teater i 5 timmar och sedan ska ut och äta middag med lexie och ev. utgång med killarna.



Kärlek
Postat av: sanna

Sofia! Vi vill se dina muskler! =)

Jag ska oxå skaffa muskliga armar. Till sommaren har jag oxå det! =P

2011-02-25 @ 21:45:06
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0