15 Februari

Godmorgon! Vilken jobbig natt jag har haft. Jag har vaknat en gång i timmen och behövt snyta mig, hosta eller dricka för att jag haft så ont i halsen. Gav upp för en halvtimme sen när det var helt ljust i mitt rum och magen började kurra. Så nu sitter jag i soffan med täcke och kudde och äter frukost. Ringde barnens pappa igår och berättade att jag var sjuk och han tyckte det var bättre att jag var hemma och blev frisk än att jag jobbade. Jag hade nog inte orkat så mycket idag ändå, bara tanken på att dra båda tjejerna i barnvagnen gör mig svimfärdig, haha. Så jag blir hemma från jobbet hela veckan. Desstuom har mamma fått med sig min plånbok till jobbet så jag kan inte göra någonting alls idag. Inte träna, inte handla och inte åka någonstans. Kul! Ska plugga, knarka halstabletter och lyssna på Le Kid – Oh My God hela dagen, haha!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0