There are teachers who lie, there are liars who teach

Hemma igen efter ett svinjobbigt gympass. Även om jag har kommit igång igen efter semestern som jag kallar det (magaluf och gotland) så har jag inte gjort upp något träningsschema än, så det blir lite som det blir och jag tränar det jag är sugen på när jag kommer till gymmet. Just nu är jag dessutom inne i en period där jag tycker att kondition är mycket roligare än styrka. Hur jag nu kan tycka det, haha. Så idag blev det först några axelövningar och sedan 40 minuter på crosstrainern. Trodde jag skulle dö där sista kvarten men jag kämpade på och krigade mig igenom alla 40 minuter.

Nu har jag precis duschat och druckigt en proteindrink. Ska gå till affären och köpa någon middag snart, är megahungrig!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0