Jag tror mitt hjärta blöder

Det kommer nog ta ett tag innan jag börjar skriva normalt här igen. Just nu har jag fullt upp med att komma igång med pluggandet samtidigt som mitt hjärta blöder och min hjärna kaosar. Plus att jag har en födelsedag att fira och en födelsedagsfest att fixa som jag, trots allt, är JÄVLIGT taggad inför! (lexie och jag håller på att styra, det blir ett jävla drag och jag tänker sätta upp en "jag har fest ikväll, vräk mig inte-lapp" i porten). Men det jag tänkte säga var att jag är väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt glad över att ni är så fina och att jag har så många som är med mig i det här. Allt ni säger och skriver, både här i bloggen, på sms och på facebook går rakt in i mitt hjärta. Varje litet ord är som ett plåster. Tack ♥


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0