Funny little world

Jag är en periodare när det gäller allt och så har jag alltid varit. Just nu är jag, som jag berättade förut, inne i en period där jag tycker att kondition är mycket roligare än styrka. Självklart tränar jag inne på gymmet också men inte lika mycket som förut och inte varje dag. Jag har dessutom fått något annat ryck och äter helst frukost hela tiden. Frukost till frukost, frukost till lunch och ibland frukost till middag. Nu till lunch fick det bli nästan samma sak som till frukost, bara det att jag mixade allt till en smothie istället haha. Frysta hallon, en halv banan, jordgubbsprotein och naturell yoghurt, toppat med keso & cashewnötter. Plus äggvitorna från två ägg för att höja proteinhalten ännu mer.


och dom där 60 minutrarna blev bara 40. inte så oväntat. men jag körde lite mage efter som kompensation.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0