Back to basic

Trots att jag var så trött så gick mina 3 timmar på jobbet hur fort som helst. Tur att jag hade sofie och malin där som gjorde allt lite roligare. Sålde bra gjorde vi idag också! Nu är jag dock hemma och lika trött igen, ska nog powernapa en stund medans jag väntar på att mamma kommer hem och lagar middag.

Nu är all min semester i princip slut. Jobbar i några veckor till och sedan börjar skolan. Det betyder att det är back to basic när det gäller allt och framförallt min hälsa. Som ni vet så gick jag ner så himla mycket i vikt för ett tag sedan och nu har jag också börjat tappa massa hår. Så jag måste ta tag i det nu och ska börja träna stenhårt igen och äta mycket, rätt och ofta. Plus vitaminer som mamma har köpt till mig. Min hälsa är så himla viktig för mig och om inte jag mår helt bra på alla sätt så fungerar inte jag alls.





Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0