16 Augusti

Heej! Har stressat som en liten galning hela morgonen för att jag skulle hinna träna innan jag ska träffa felicia och bella. Det började med att jag råkade sova en timme för länge imorse och när jag väl gick upp så var jag tvungen att äta frukost och och fixa lite innan jag kunde åka och då var självklart pendeln en kvart sen. Haha just my luck! Jag kom i alla fall till gymmet vid halv 11, tränade en timme och åkte vidare hem. Har fått någon dille på att jag ska skaffa mig snygga(re) ben så det fick bli ett benpass idag igen bestående av:

• 4 set Knäböj m. skivstång
• 5 set Benpress
• 5 set Benspark
• 5 set Lårabductions
• 5 set Låradductions
(vet inte vad det heter på svenska haha..)

+ 20 minuter på crosstrainern & 10 minuters löpning

Nu ska jag snart springa till bussen och åka och möta tjejerna i stan. Talk to you latero.





Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0