11 Augusti

Jag tror inte att det är meningen att jag ska ha kvar bloggen för igår när jag väl hade tid att skrvia så dog stefans tagentbord när jag hade skrivit halva inlägget, och fungerade sedan inte mer på hela kvällen. Haha.

Igår blev det äntligen lite jobb för min del, hämtade mina småtjejer på dagis för första gången på två månader. Blev helt överröst med kramar och pussar, gullisar. Slutade ganska sent och åkte hem till mitt hjärta där jag spenderade kvällen. Är helt ledig idag och tog därför en lång sovmorgon imorse. Vaknade första gången kl 8 men låg kvar till 11, så ovanligt för att vara mig men så himla skönt. Kom hem för en stund sedan och ska snart åka till gymmet. Sedan blir det storstädning här hemma eftersom it looks like crap! Puss sålänge.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0