I wish you would

Jag lyckades faktiskt få rätt mycket gjort, både med plugg och i mitt rum. Så nu är jag ikapp med plugget och har ett städat och fint rum. Var även ute och sprang en sväng innan middagen, 4 km tror jag det blev. Imorgon är det back to business som gäller med både skola och jobb. Har lektion 8.30-12 och jobb på teatern på eftermiddagen. Ska hinna träna också så det får bli på morgonen innan skolan. Måste alltså gå upp typ snart. Så när BB är slut är det sovtime.


Tumblr_ljoizdgg8s1qg89b0o1_500_large

Så fin bild!


Kärlek
Postat av: Sanna

Tack så mycket för lånet av bilen!

Tur att jag klara mig med bensinen! Haha! Jag grät helt i onödan! Haha!

Hoppas vi ses snart igen! :)

2011-04-27 @ 00:14:15
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0