Up in the blue

Det är helt galet vilket fint väder det har varit idag! Över 20 grader, inte ett moln på himlen och helt vindstilla. Det var till och med för varmt för strumpbyxor så jag körde på barbent hela dagen. Så himla skönt! Jag började ju min dag med träning och när jag var klar blev jag hämtad av mamma. Åkte hem och gjorde oss i ordning och direkt iväg till Tumba på påskfirande. Där kryllade det av barn, hundar, påskägg, mat och champagne. Och massor av sol. Satt ute hela eftermiddagen och bättrade på min bränna från igår. Riktigt mysig dag!

Nu är jag jättetrött och har huvudvärk, för lite sömn och för mycket sol. Så jag hade tänkt kolla på reprisen av BB nu och sen inte göra nått mer på hela kvällen. Puss ♥

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0