Things fall apart so other things can fall togehter

Vilket väder det har varit idag, jag älskar våren! Jag började dagen med gymmet där jag körde triceps & bröst + 40 minuter på crosstrainern. Sen var det meningen att jag skulle plugga hela dagen men när termometern visade över 20 grader kunde jag inte sitta inne. Försökte få med mig någon in till stan men alla var antingen bakis eller skulle jobba. Så jag gick ut på en prommis i solen själv och tappade bort mig inne på skogskyrkogården. Höll på att börja gråta där ett tag för jag hittade verkligen inte ut, hahaha. Kom i alla fall hem 1,5 timme och upptäckte att jag fått hela ansiktet fullt med fräknar. Har nog bränt mig lite också. Älskar solen ♥

Nu har jag precis ätit middag och tittar på världens bästa hotel. Ska snart ta en dusch och sen dö i soffan framför Big Brother. Hejdå Feminist-Annie!


Z219818128_large


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0