Stupid in love

Det blev en tidig kväll ikväll. Vid 17-tiden tog jag mitt pick och pack och dick till danne där lexie, kevin, rickard och robban var. Där satt vi på hans altan och drack bål i två timmar innan vi tände grillen. Jag fick sköta själva eldandet och luktar en blandning mellan tändvätska och rök just nu, haha. Vi grillade våra biffar, gjorde sallad och fortsatte dricka bål och cider enda tills det blev för kallt för att sitta ute. Då gick vi in, spelade något ord-spel och snackade. Dock blev det rätt tidigt för alla eftersom det blev lite för mycket för vissa. Vi tjejer fick dessutom ta lite för mycket skit från en vis person som alla tröttnade på rätt snabbt. Annars hade vi hur trevligt som helst och jag måste säga att jag verkligen älskar min bästa vän och hennes pojkvän, finare finns inte!

Nu äre sovtime och imorgon ska jag sova ut för första gången på år och dar. Bilder kommer imorgon. Natti!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0