Skakis

Kom precis hem från skolan helt skakis! Kan inte riktigt fatta att jag var med om det jag nyss var med om. När jag hade slutat och var påväg till tunnelbanan i skanstull hörde jag helt plötsligt världens smäll. Min första tanke var att det va ett bombplan (haha), så hög smälde det. Hela marken skakade. När jag tittade upp såg jag att Forex, som låg 5 meter ifrån där jag var, fylls med rök och ut springer två rånare till en bil som stod parkerad precis bredvid och som bara drar iväg. Över trottoaren och refugen och allt. Den bara bränner iväg. Och hela forex är förstört. Så sjukt jävla obehagligt så jag vet inte var jag ska ta vägen. På 2 minuter var 3 polisbilar där och sen kom ambulans och ännu mer poliser. Blev kvar där i en halvtimme för att prata med poliser och så och sen när jag väl skulle hem så stannade inte tunnelbanorna i skanstull. Och nu, 1 timme senare, inser jag vad jag varit med om. Så jävla obehagligt!


Kärlek
Postat av: Sanna

Fy vad läskigt!



<3

2011-04-28 @ 09:20:54
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0