Lördag

Det är lördag och klockan är inte ens 15 men ändå har jag hunnit haft lektion med barnen och haft egen lektion på teatern, plus tränat och ätit lunch. Som en liten duracellkanin. Varje lördag är det såhär. Jag har inte tid att vara bakis på lördagar längre, det går inte. Som förra lördagen, det gick verkligen inte. Punkt. Är det såhär det är att bli vuxen?

Anyway. Det var nog den bästa lördagen i mitt liv idag, jag förstod att det är jag som kommer sitta framför på barnens föreställning. Jag tror att det är jag som kommer sufflera, sköta musiken, se till att de gör det de ska och får dom att säga/sjunga det dom ska. Isåfall så kommer jag vara nervösast i hela världen. Och så sjukt stolt om jag klarar det. Fick även höra att jag är världens bästa fröken idag, mina pluttar ♥



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0