Hard work

Vilket träningspass! Jag älskar att köra axlar eftersom det är min favvo-musklegrupp. Jag kan ta i hur mycket som helst och ökade vikterna på nästan alla övningar idag. Sen blev det spinning, 45 minuter med usher, swingfly, akon och scooter. Bästa sättet att starta morgonen på!

Nu ska jag lägga mig i ett bad och sedan kolla på en film. Ska hämta tjejerna på dagis vid 15-tiden och tills dess ska jag bara slappa. Fick ett mail från min chef igår som berättade att familjen jag jobbar för hade mailat henne och talat om hur nöjda de var med mig och att de vill att jag jobbar ännu mer efter sommaren. Sånt är så himla roligt att höra när man har lagt ner så mycket tid och kraft på sitt jobb som jag har gjort ♥



Kärlek
Postat av: Linda

jag älskar också axlar. Men man ska vara försiktigt för axlarna är det risk att man sliter ut <3

2011-04-07 @ 13:00:17
URL: http://blogglund.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0