Fucking love

Jag har en förmåga att dras till killar. Inte bara på det sättet ni tänker på, utan på en vänskapsnivå också. Jag tycker det är mycket lättare att umgås med killar och de senaste året har jag lärt känna fler nya killar än tjejer. Med killar är det aldrig några problem, i alla fall inte om man är tjej. För killars problem är långt ifrån så jobbiga som tjejers. Det finns dock ett problem. Jag har även väldigt lätt för att få känslor för killar. Speciellt dem som är snälla och omtänksamma, vilket vänner brukar vara. Jag faller pladask. Så hur jag än gör så blir det alltid fel och det slutar oftast på samma sätt. Någon blir ledsen och det blir svårt att fortsätta vara vänner. Fucking love!

 

5593839136_a012f243b3_z_large


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0