Everyday we are survivors

Jag hatar när människor påpekar att de mår dåligt eller att de har en jobbig period i sitt liv, det känns bara som att man berättar det öppet av en enda anledning. Ändå så vill jag bara berätta för er att jag inte är på topp just nu och att det är därför min blogg nästan bara handlar om träning. Dels så är träningen en jättestor del av mitt liv, men det är också det enda jag vill och kan dela med mig av just nu. Jag kämpar och jag får hjälp. Jag tänker kämpa tills jag dör om det så krävs, även om det kanske tar ett tag. Jag vill också att ni ska veta att allt ni gör för mig betyder så himla mycket och det är med er hjälp jag kommer fixa det här, världens finaste vänner ♥

Det är dom små sakerna som man har att se fram emot som har störst betydelse. Fredagar, utgångar, middagar, mini, skratt, vårkänslor, sommarkläder och magaluf!


Tumblr_lj4qkoshyw1qghlqko1_500_large

Kärlek
Postat av: Sanna

Sofia! Säg till om jag kan göra nått!

2011-04-05 @ 14:41:04
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag jobbar till 17! Efter det är jag hemma! Vad mysigt! :)

2011-04-05 @ 16:04:28
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0