Döda ben

Hahaha det tog 10 minuter för mig att ta mig från bussen hem, 10 minuter! Det ska ta max 3 men så som mina ben mådde så tog det typ tre gånger så lång tid. Galen träningsvärk från igår + gym + spinning, då blire så! Däremot hade jag världens tur på gymmet idag, först körde jag rygg i nästan en timme och sen när jag gick in till spinningen så kom issa. Det blir mycket roligare att dö på den där spinningcykeln tillsammans med någon.

Nu är jag hemma och hade ju tänkt sola. Men det finns ingen sol så jag får väl plugga eller nått annat kul istället. Sen ska jag ta tag i mitt rum som ser förjävligt ut rent ut sagt. Ciaao.




fast utan choklad då, här satsar vi på beach -11 som ni kanske märkt


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0