<3

Igår fick jag veta en sak som fick mig att börja gråta, av lycka. Som ni vet så jobbar jag på teatern, som assistentlärare. Det betyder att jag assisterar läraren som har hand om gruppen och att jag tar hand om barnen under lektionen. Världens bästa jobb. Den här terminen fick jag veta att jag skulle få ta mer ansvar och ta över lite av lektionerna om jag ville och det har gått så himla bra. Så igår berättade dom för mig att om 4 veckor när mina barn har föreställning så kommer jag få sitta framför dom, jag kommer få sufflera och se till att dom gör det dom ska framför fullsatt publik. Det är så jävla stort för mig, som har velat det där i 5 år eller nått. Det betyder också att jag är teaterlärare nu, på riktigt.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0