2 April

Vilken jävla kväll vi hade igår. Vi började på sogni där vi åt middag och drack vin. Efter 2 timmar gick vi till moda bar där vi helt plötsligt fick in en shotbricka med fyra 6:or jäger 'från killen bredvid'. Sen kan ni ju tänka er det blev. Hahah. Vid 23-tiden vinglade vi vidare mot Gaudi där vi träffade allt och alla. Typ 5 pers vi inte träffat på över 2 år var på Gaudi, samtidigt. Helt sjukt. När dom började spela schlager var det dax att gå hem, fick vänta på tunnelbanan och bussen i tusen år innan jag äntligen landade i min säng. Märkte knappt att jag somnat när klockan ringde 3 timmar senare.

Nu: Teater i 4 timmar och sedan kanske gymmet, om jag orkar. Tack Gud för sminket en morgon som den här!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0