14 April

Heej alla! Klockan är snart 10 och jag har varit vaken i 4,5 timme. På min lediga dag. Jag antar att ni vet var jag har varit vid det här laget. Där körde jag morgonspinning i 45 minuter och sedan axlar inne bland vikterna och maskinerna. Jag tror att jag är inne i en dipp just nu för allt är mycket jobbigare än vanligt helt plöstligt. Men någongång ska väl en sådan komma också. Jag får väl kämpa på eller nått.

Sitter just nu i mjukiskläder, målar naglarna och dricker en p-drink. Är ledig idag eftersom tjejerna är bortresta, så jag ska snart sätta igång och plugga som en liten galning. Har mycket att göra. Sedan får vi se vad som händer, åker säkert och tränar igen eller går ut på en PW eller nått för om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte kunna sitta still länge.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0