Kära syster

Jag har alltid haft tur när det gäller jobb. Taco bar-intervjun fick jag av pappa, inte jobbet, men intervjun. Ölandsjobbet fick jag också av pappa och nu var det erica som fixade jobb till mig på office managament. Just nu har jag dubbel tur eftersom jag får jobba med min syster. Jag kom på det idag. Det blir bara viktigae och viktigare för mig att få träffa henne varje dag och det känns som vi fått en helt annan relation den senaste månaden. Dessutom behöver jag få höra hur hon mår varje dag eftersom det är som det är nu. Min syster är den modigaste och starkaste kvinna jag vet och jag vill bara att du ska veta hur mycket jag älskar dig och ser upp till dig. Du är min idol <3

Kärlek
Postat av: Storasyter

Jag älskar dig lillstrumpa!

2010-12-01 @ 21:07:38

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0