Just the way you are

Idag har jag varit ledig. Sovit hela morgonen, tränat, sovit lite till, varit på mini och ätit middag. Det är allt. Precis vad jag behövde eftersom veckan har varit ett helvete. Jag har aldrig varit så trött som jag var måndag, tisdag och onsdag och aldrig gråtit så mycket över ingenting. Jag som aldrig gråter längre. Så efter lite kladdkaka & tv-kväll igår och en lugn dag idag så mår jag mycket bättre.

Jag är ledig imorgon också. Då ska jag först träna och sedan in till stan och shoppa med lexie. Lön imorgon, så jag lär få med mig en hel del hem. Sedan får vi se vad kvällen bjuder på, den blir nog lugn vad jag än gör.



Jag, korkgubben och lite kevin i lördags


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0