6 september

5-kampen på grönan igår gick sjukt bra! Mitt lag vann och jag var grym. Det var krig där på slutet och alla var helt seriösa. Haha. Vi körde några grenar, drack öl, körde lite till, drack öl, åkte berg-och-dal-banan och avslutade allt med att dricka öl. När grönan stängde tog vi båten till gamla stan och gick på rubys bistro. Jag åt 350 gr biff. Lilla jag. Det var nästan pinsamt. Allt som allt hade jag en riktigt bra kväll och jag är så glad att jag gick fastän att jag var så trött.

Idag började mini och jag har fått tre egna grupper i år. En med mellanbarn, en med småbarn och en med minibarn. Minibarnen är 2 år. Hur gulligt är inte det? Jag kommer ta hem varenda unge! Så idag har jag bara jobbat, varit på mini och tränat. Bara. Nu ska jag titta på biggest looser sverige och sedan sova. Kl 21 ska jag sova. Har sovit 6 timmar på två dygn. Puss.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0