5 September

Igår var en sådan fin kväll. Det började med att jag åkte hem till lexie där vi lagade middag och drack. Mötte upp issa och drog in till stan. Först sogni där det var sjukt mycket folk och där vi mötte upp ännu fler. Vidare till laroy där det var drag. Vi dansade till kl 2 då jag hade så ont i fötterna att jag inte kunde stå upp längre. Mötte upp mitt sovsällskap och åkte hem. Att få sällskap hem och att få sova i en varm famn var precis vad jag behövde!

Nu ska jag snart äta lunch och sedan på 5-kamp på grönan och sedan äta middag i gamla stan med tacobar-gänget! Förutom att jag är lite bakis och ganska seg, så är jag rätt taggad! I år ska jag fan vinna skiten.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0