30 September

Jag fick sovmorgon imorse av min fina syster. Eller sovmorgon är kanske fel, jag fick börja senare idag för att jag skulle hinna träna på morgonen. Träningsmorgon. Så jag går upp 05:15, äter frulle och åker till gymmet. Tränar 06:30-08:00 och ska börja åka till jobbet. Men då ringer markus och säger att det inte går en enda tunnelbana på blåa linjen och att det är en kilometers kö till ersättningsbussarna. Jag skulle alltså vara på jobbet tidigast kl 11 och sluta 14. Ringde syster som sa att det inte var någon idé att ens försöka idag, så jag åkte hem. Eller juste, det gick inga tunnelbanor på gröna linjen heller. Så jag gick till gummars. Missade min buss. Fick ta en annan buss och missade anslutningsbussen från den också. Så jag gick hem därifrån också. N I C E.  Bästa morgonen på länge!


Nu ska jag vara sur, titta på tv och slöa hela dagen och hoppas att jag kommer in till mini senare idag.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0