27 September

Igår var den värsta kvällen på länge. Jag fick höra allt man inte vill höra när man tror att man har det så bra. När man redan varit med om det en gång så tror man att nästa gång ska bli så mycket lättare. Men det är fel. felfelfel. Det var lika jobbigt nu och jag grät lika mycket den här gången. Jag som aldrig gråter. Jävla skit! Vi som hade det så bra.

Jag har iallafall precis kommit hem från jobbet och ska snart åka till mini och mina barn. Herregud vad jag behöver deras kramar, deras hårflätande och deras komplimanger idag. Mina fina ♥:an.

Kärlek
Postat av: Sanna

Är det nån som är dum mot dig. Vem ska jag spöa?

Hoppas du blir glad snart!



Ja, visst är han snygg. Snyggminen var framme och allt! =P

2010-09-27 @ 21:41:19
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: sanna

Alltid ska det vara kärleken... Typiskt! Hoppas det går över snart iaf!



Han är bästa killen, helt enkelt, din bror! =)

2010-09-29 @ 00:18:42
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0