19 September

Igår började vi med middag hos danne med honom, lexie, kevin och erik. Vi åt taco, drack vin och snackade i några timmar. Vid 23-tiden var det fest hos dannes granne där det var mycket skönt folk! Trots att det kanske blev lite för mycket så hade vi en grym kväll! Det togs massa bilder som ni ska få se när jag får dom. Jag kom hem kl 9 imorse och då däckade jag på en gång. Har sovit till för ett tag sedan och nu lyssnar jag på musik och äter frukost/lunch. När mamma kommer hem ska vi till farsta och köpa lite småsaker som jag måste ha. Jag är dessutom glad att vi röstade i fredags så vi slipper trängas bland folk och göra det idag. Sedan ikväll lutar det åt bio med boysen igen. Mys!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0