16 September

Idag har jag varit ledig. Så himla skönt. Började dagen med att åka och träna. Sedan hem och sova mer och efter det farsta med mamma och ludde. Världens chilldag! Nu ska jag snart åka till Mini för 3e gången den här veckan, idag med mina mellanbarn. Efter det ska jag träffa malin och bara snacka skit. Har saknat den gullungen!



Kärlek
Postat av: Sanna

Det är verkligen en jätte bra produkt! =)

Vi mår bra tack, Douglas hitta nyss nån demo på nått nytt fifa på sitt playstation så han mår som en kung! =P

Jag vill oxå ha ett vanligt jobb och ha helg som alla andra! Jag ska jobba heeela helgen så jag kan gärna hoppa den!

Sköt om dig och hälsa mamma! =)

2010-09-16 @ 21:09:41
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det är verkligen en jätte bra produkt! =)

Vi mår bra tack, Douglas hitta nyss nån demo på nått nytt fifa på sitt playstation så han mår som en kung! =P

Jag vill oxå ha ett vanligt jobb och ha helg som alla andra! Jag ska jobba heeela helgen så jag kan gärna hoppa den!

Sköt om dig och hälsa mamma! =)

2010-09-16 @ 21:10:19
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0