Time to say bye

Idag var det en vecka sedan jag sa upp vår relation. För det var precis det vi hade. En relation och inget mer. Även om vi försökte, flera gånger, så blev det aldrig mer än så. Däremot en väldigt speciell relation. Jag undrar om du hade behandlat mig annorlunda om det varit mer än det var. Jag litade på dig. När som helst, vad som än hände och hur det än var så litade vi på varandra. Hur vi än mådde och på vilket humör vi än var så fanns vi alltid där för varandra. Och jag trodde, fram till för en vecka sedan, att vi betydde något för varandra. På något sätt.

Men sedan baktalade du mig. I flera veckor utan att jag visste. Du försökte förstöra en annan relation jag hade. En som inte alls var lika fin som vår, men väldigt viktig. Allt för din manlighet. För att bevisa något du inte har. Jag trodde faktiskt vi skulle hålla länge. På den nivån vi var och inget mer än så. Men nu är jag glad att det inte blev så. 3 år av tårar, skratt, skämt, vägledning, kramar och fina ord. Och du gjorde såhär mot mig. Jag förstår inte hur man kan säga så om någon och framförallt inte hur du kan säga så om mig efter allt jag gjort för dig. 3 år. Inte mer. Tack, eller nått.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0