This afternoon

Det är första oktober idag. Är det höst på riktigt nu? Jag tror det.

Det blev som sagt inge jobb för mig idag, utan åkte bara dit och lämnade min tisdrapport och åkte hem igen. Påvägen hem blev jag sjukt sugen på att träna så jag trotsade huvudvärken och gled in på gymmet. Det blev inget långt pass men betydligt bättre än ingenting. Kom hem för en timme sen och har käkat lunch och badat. Ska lägga mig sova resten av dagen nu. I eftermiddag ska ta bilen till farsta och kolla på vinterjacka. Och ikväll middag på stan med mami. Jag har saknat henne, fast hon inte varit någonstans.

Kärlek
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-10-01 @ 12:52:31
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0