No one said it was easy

Ledig idag! Imorgon och på onsdag också. Ganska bra va. Jag har redan varit och tränat och har precis kommit hem. Det tog evigheters evigheter eftersom jag var tvungen att åka buss. Dogge har kvaddat bilen och motorhuven sitter just nu fast med silvertejp. Ingen är förvånad. Men nu är jag hemma och ska snart käka frukost nr 2 och powernapa en stund. Kl 12 ska jag möta lexie och issa på gymmet och träna en gång till. Sedan går nog lexie och jag i stan en stund innan jag har mina småbarn på teatern vid 15-tiden. Ingen kan ju inte säga att jag inte är aktiv!

Kärlek
Postat av: Sanna

Haha! Stackars bilen! Samma sak hände för mig förut ! Det är bara att lämna in den, de fixar det på 3 sekunder typ! Kostade inget heller! Asbra! Lycka till!

2010-10-04 @ 13:46:01
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0