Living in sin is the new thing

Igår hade jag teater hela dagen. Först egen lektion och sedan barnen. På kvällen kom Lexie hit och vi lagade/åt middag och förade tillsammans. I 4 timmar. Sedan åkte vi in mot stan och mötte Mira och Issa för att dra in på Lobby och dansa. Där inne träffade vi massa folk vi kände. Johanna, Fredrika, Malin och Mathilda. Matilda Mickels. Det var så länge sen. Så kul att se henne. Vid 2-tiden kände jag att det var dax att åka hem. Det hade blivit lite mycket, jag hade gått upp tidigt och varit igång hela dagen. Så efter att ha gått hem i regnet utan musik, lite lätt illamående, somnade jag kl 3. Vaknade imorse med världens huvudvärk. Har degat hela dagen, föruom några timmar mitt på dagen när jag var med mamma i Heron City och köpte ny soffa. Så fin och så skön!

Imorgon är det måndag och löning. Jag får min första riktigt stora lön och det känns så bra. Annars ska jag bara träna, jobba och teatra. Som vanligt. Söndagsångest.

Kärlek
Postat av: mathilda

Så kul att se dig också fia!! :D <3

2010-10-24 @ 20:57:32
URL: http://mathim.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0